donderdag 21 mei 2015

Review Magimix Le Blender

Een blender stond al heel erg lang op mijn verlanglijstje. Ik heb veel onderzoek gedaan om tot een goede keuze te komen welke blender ik wilde hebben en uiteindelijk is het de Magimix Le Blender geworden. Ik heb gekozen voor de kleur zwart omdat ik ook al een zwarte KitchenAid Artisan heb staan in mijn keuken en ook een zwarte Saeco Moltio koffiemachine.

De blender heeft een heel mooi robuust design en heeft een krachtige motor met 1200 watt vermogen. Er zijn vier programma's; je kunt ijs crushen, smoothies en cocktails mixen, soep glad pureren en desserts maken. Het vermogen wordt automatisch aangepast aan de inhoud van de blender. Ondanks zijn kracht is de blender bijzonder stil. De glazen blenderkom heeft een inhoud van 1,8 liter en is vierkant, dit in combinatie met 4 scherpe messen zorgt ervoor dat alle ingrediĆ«nten extra goed worden gemixt. 
De blender is erg gebruiksvriendelijk met slechts 3 toetsen en een draaiknop om de snelheid te bepalen. De dop is tevens een handige maatbeker en er zit een spatel bij. Je kunt er ook een minikom bij kopen waarin je sauzen, marinades e.d. kunt maken. Ik denk dat ik zelf deze er nog wel bij ga kopen.

Ik ben erg blij met de Magimix Le blender en kan hem iedereen aanbevelen!
Uiteraard volgen nog lekkere recepten op mijn blog die ik met deze blender ga maken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten